söndag, juli 15, 2007

Rensa i röran

I dag har jag hamnat i rensartagen. Har tagit bort etiketten Diverse, som faktiskt inte säger ett jota. Nästa steg är att jag ska ge mig i kast med att etikettera mina inlägg för att de ska synas på bloggar.se . Vad tror ni om det? Använder du den sidan?

Nu ska jag fortsätta rensa i röran fast i hemmet och bland böcker. :) Trevlig kväll på er. Det är ju Life on Mars i kväll också, inte missa.

Rensa i röran ( ISBN:9789137116440) är förresten en rätt intressant bok om man behöver en spark i baken när det gäller att städa och kasta bort skräp.



Andra bloggar om: , ,




1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Det var bra gjort av Dig att upptäcka att Miss Marple inte är med i boken av Christie Klockan K.Bara i TV-filmen.
Nej jag har inte testat sidan Du talar om.Men det verkar väl vara en bra idé.
:)