måndag, februari 25, 2008

Reklam, helt fräckt!

Hej!
Jag tänker helt fräckt göra reklam här och nu.

Du har väl inte missat föreningen "Sällskapet för Ester Ringnér-Lundgren"? Ester Ringnér-Lundgren är författaren bakom pseudonymen Merri Vik. (Min favorit förutom Kitty.)

Läs mer om föreningen på dess hemsida.

Mina personlig tankar är att det är väldigt trevligt att få kontakt med andra som gillar och läser Lotta-böcker. När man pratar med en annan medlem vet man att det är hel okej att snöa i på styvstärkta kjolar eller varför läskföretaget kunde sluta med läsken Merry. En annan trevlig sak är att jag kan byta böcker. Ja det kan du med om du blir medlem. Eller är du kanske redan det?

Ses vi i Stockholm på årsmötet och årsträffen kanske?

2 kommentarer:

Gunnar Deckare sa...

Hej
Hittar Du några Kitty eller Lotta-böcker på rean?
:-)

Anna Eleonor sa...

Nja...Lotta-böcker finns väl inte på rea. Jag längtar till den dag de kommer i nytryck igen. En kompis till mig tipsade om en Kitty-bok på rea i en matbutik. Kitty och den gyllene skatten. Annars har jag inte hunnit kika på bokrean faktiskt....