fredag, september 19, 2008

Längtan efter 4 oktober

Jag längtar efter 4 oktober för då händer det en del roliga saker. Först och främst är det ju kanelbullens dag och det kanske är det mest kända med denna dag. Men dagen är också Lottas mammas födesledag. Alltså Merri Vik/Ester Ringnér-Lundgren. Detta kommer att uppmärksammas lite här och där i Sverige med kafé- och konditoribesök. Ett tips för dig med kanske?

Och så är det premiär då för Stjärnor på is på TV4. Det ska jag se har jag tänkt. OM jag vågar.

Förutom det jag måste göra på vardagarna, studera alltså, så knåpar jag med en liten utställning med Kitty- och Lottaböcker. Den uställningen är snart! Ooo vad tiden går snabbt.


Andra bloggar om: , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

åh, kanelbullens dag är otroligt! älskar den dagen, käkar alltid kanelbullar hela den dagen, bara för att liksom :) det gillas! längtar nu också dit!