måndag, april 06, 2009

Är du också medlem i Sällskapet för Ester Ringnér-Lundgren?

Är du också medlem i Sällskapet för Ester Ringer-Lundgren? Eftersom allt startade genom internet så vore det kul om du som jag visade att du var medlem. Jag la in en bild med länk till vänster här.
Kanske vore det något? Den blev suddig men det syns väl vad det står i alla fall. Detta är ett helt privat tilltag och jag tänker att kanske kan det öka kontakten mellan oss som hänger på nätet och är medlemmar.

Jag ser fram emot sommaren och årsmötet i Krokek och årsträffen i samband med det. Och med den fart tiden flyger fram är det snart oktober också och då är det kafé- och konditoribesök som gäller den 4 oktober.

Krokek är orten där Ester och hennes familj hade sommarställe så miljöerna runt omkring är säkerligen en inspirationskälla till Rönnvik och självklart Tussis sommarställe i Kolmården.

Så detta blir en liten utmaning. Är du medlem uppmuntrar jag dig att visa det i din blogg eller på din hemsida. Känner du någon som är medlem kan du ju guida denna hit. Lämna gärna din webbadress så att jag kan hälsa på.

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: