lördag, januari 17, 2009

Enkätundersökning: Har du tävlat om biljetter till P3 Guld?

Jag undrar eftersom jag har tävlat idag. Tävlingen var på P3 morgonpasset och gick ut på att komma på vilka fem låtar som spelades samt vilka fem djurljud som låg i låtarna.

Mittsvar kom förmodligen in för sent och jag var snubblande nära alla rätt. Typiskt! hade vi inte ändrat första djuret till räv från lodjur så.... Programledaren nämnde att det fjärde djuret var svårt då ingen, jo en hade prickat det. Jag hade klämt dit säl så jag bestämmer att jag var den enda. :)

Sälar är så charmiga och nyfikna. Jag var en gång ute i en liten båt med utombordare på havet vid Bohuskusten så stack en säl upp sitt huvud och tittade på oss. Det är så fascinerande att det finns en hel värld under ytan som inte syns. Hoppas att havet överlever.

Inga kommentarer: