onsdag, januari 07, 2009

Pysseltips - ge bort en anteckningsbok

För en tid sedan skrev Underbara Clara om att göra om en bok till en anteckningsbok. Jag skrev i samma veva om att man kan leta rätt på böcker med namnet på en kompis och ge bort boken som den är. Nu surfade jag in hos Aenigma och såg följande: en anteckningsbok med mottagarens namn på framsidan. Bra kombination.

Har du något annat tips på finurliga presenter där en bok är inblandad? Jag har funderat på att använda tema som jag läste om hos En bok om dagen. Om jag till exempel ska ge bort en bok om blommor till någon kan man ju i samma paket ge bort några fröpåsar. Eller om det är en bok om handarbete slänga med ett extra brodyrmönster och lite garn. Ja jag menar inte att jag var först med denna idé men kanske är det någon som har idétorka och får lite hjälp av detta tips ändå.

Skriv gärna fler saker som passar ihop här om jag får idétorka. :)

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: