måndag, januari 05, 2009

Utvärdering 1 av år 2008

Utvärdering 1

I början av året nappade jag på en utmaning av Bokidioten. Läs här. Men hur gick det då?

Mina sju önskningar kommer att handla om böcker och läsning. Alltså är detta inte mina innersta önskningar utan mer specifika.
Jag önskar mig:
♥Att hitta fler Kittyböcker eftersom jag upptäckt nya saker att leta efter samt för att få "de första hundra". Ja jag har hittat, fått och köpt några nya böcker som berikar min samling.
♥Att bli bättre på att hitta litteratur om litteratur. Detta för mitt kommande yrkesliv, dels för att jag helt enkelt blivit lite lite nyfiken på det. Ja lite bättre kanske.
♥Att hitta en ny favoritbok som låter Stolthet och fördom vila ett tag. Detta har jag inte lyckats med dock. Mest handlar det nog om tid.
♥Att den här lilla blogen blir hittad av fler Kittysamlare och -läsare. Vet inte.
♥Att mina andra samlingar också vaknar till liv. Ja några Fem-böcker har ju hittat hem till mig. :)
♥Att jag köper nya bokhyllor så det blir enhetligt i "kontoret". Jepp!!!
♥Att jag får pengar till att köpa dörrar till bokhyllorna där mina älskade samlarböcker står. Här har jag nog ändrat mig och vet inte om jag vill ha dörrar längre....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Hoppas att det går bra med dina nyårsönskningar!
Ja Anne på Grönkulla är både se- och läsvärd tycker jag.
själv väntar jag på nio böcker som jag köpt på nätet.Dom är på engelska o finns inte i Sverige.Det har kommit en så här långt.
:-)