måndag, oktober 15, 2007

Underhållning av Fredrik Lindström

Jag har nu sett herr Fredrik Lindström på riktigt i hans underhållande enmansföreställning "Svenskar är också människor". Det var riktigt skoj och jag skrattade en hel del. Fick lite lätt träningsvärk i kinderna till och med.

Men...herr Lindström, om du eller nån du känner läser det här. Jag applåderade inte när det var extra bra. För jag gör inte sånt. Hade gärna gjort ett jubeltjut istället men jag kände mig inte inte riktigt trygg i den där lokalen.

Har ni möjlighet så missa inte chansen att gå och se föreställningen. Den gav lite att fundera på. Kanske är det lika bra att säga att nån har blivit lite mulligare om det är så. Antingen får man veta att personen blivit med barn eller så får man veta att personen varit deppig. Inget av det dör vi av.

Och glöm inte att "allt är en del av showen".

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: