fredag, juli 11, 2008

Nyfiken Anna undrar: Vad är det du gillar med denna blogg?

Hej läsare!

Jag är nyfiken på vad det är du gillar med denna blogg. Min syster påpekade att jag nästan aldrig bloggar om Kittyböcker. Ja det stämmer ju men det beror ju på en massa saker. Först och främst är det ju för att jag skriver helt fritt och gratis. Hade någon betalat mig för att blogga om Kitty Drew hade jag väl fått hålla lite stramare innehåll.

Till viss del skriver jag ju för en (tänkt) publik. En publik som ska reagera på det jag skriver. Än så länge har jag inte stormats av alla dessa samlare av Kittyböcker men jag bidar min tid. Under tiden roar jag mig efter bästa förmåga.

Vad roar dig mest på min blogg?

Skriv gärna här eller skicka ett mejl till bloggenomkittydrew (at) hotmail.com.

Somriga hälsningar

Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman! jag tycker om att läsa din blogg för du har så fint språk när du skriver =) och du skriver dina tankar om saker (böcker, citat osv). det gillar jag. kul att "höra" en kompis tankar lixom =) sen är det roligt att läsa om när du tex handlar på second hand och sånt, att man kan fynda där! jag gillar din blogg för den är annorlunda! på ett bra sätt =) får många aha upplevelser =) om man sejer så.. =) har aldrig varit på en secondhand affär så det var roligt att läsa att man kan fynda där! din blogg är du lixom. även att den är lite hemlig =) men det gör den mer spännande =) kramar jessica

Anna Eleonor sa...

Ååå, vad fint av dig!