måndag, september 15, 2008

Musik med bolljud

Om ni händelsevis har missat det så låter det som en tennisboll som studsar i On and On av Agnes Carlsson. Lyssna och njut av en svängig låt för övrigt. På youtube.



Var det Enrique Iglesias som startade trenden? Finns det fler låtar med ljud som låter som bollar??


Och så den stora frågan: Varför är det helt omöjligt ibland att få in koden för inbäddad objekt??

Uppdatering 19 september: tack pysseltanten! Nu ser ni inbäddat objekt alltså videon. :)


Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Jag vet inte ens vad inbäddat objekt är för nåt?
Det är väl ett skönt ljud med bollar som studsar.Särskilt en pingisboll.
:-)

Maud/En bok om dagen sa...

Koden får jag aldrig med mig hel till blogger (fast jag vet att jag tagit med mig hela) om jag inte först lägger urklippet i ett worddokument - och sen kopierar koden på nytt och lägger i blogger... Knäppt.