torsdag, januari 17, 2008

Du förgyller min dag (Y.M.M.D.A)


Jag tog åt mig snabbt som attan när Bokfemme-Malin gav bort denna utmärkelse till sina bokfemme-deltagare. Trots att jag bara färdigställt en enda Bokfemma hittills. :)

Nu ska jag dela ut mina "Du förgyller min dag"-utmärkelser.

Malin : med bokfemmor och andra böcker
Bokidioten : jag fastnade för några inlägg om barnböcker eller om det var bilderböcker
Deckarblogg : deckare är min favoritläsning så här hittar jag en massa tips
Underbaraclara : hit kikar jag in för att få positiv energi
Hedgehog : jag tror bestämt det här är den första bloggen jag läste och den enda jag kan adressen utantill. Hit tittar jag när jag vill läsa förnuftiga inlägg som gör att det inte känns så läskigt att bli stor på riktigt.
Ingrid funderar : tittar in här i bland för att få positiv energi av en kvinna som handarbetar
Konsumbloggen : när jag vill fnissa lite
En bok om dagen : mera böcker och annat trevligt
Kattiz : en personlig blogg som det är skoj att läsa

Vill du dela ut "You Make My Day Award"? Så här lyder "bruksanvisningen":"Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times!"

3 kommentarer:

Gunnar Deckare sa...

Hej
Tack för utmärkelsen! Det var en trevlig idé.
:-)

Maud/En bok om dagen sa...

Tack för utmärkelsen! Jag har skickat vidare!

*Malin* sa...

Det är klart att du ska ta åt dig! :-)

Och tack själv!