fredag, augusti 15, 2008

Några blogginlägg sen sist

Jag fortsätter att fascineras av på hur många olika sätt Kitty berör och upprör eller åtminstone får hänga med som roligt skämt.

Jag har hittat ytterligare några inlägg sen sist som nämner Kitty på olika sätt.

Jakten på den ultimata deckarboksupplevelsen kan vara påverkad av Kittyböckerna. Läs här.

Nostalgitripp bland spelen. Läs här.

Lästips. Läs här.

Kitty är en bättre förebild för unga kvinnor än Tvillingarna på Sweet Valley High. Läs här.

Eller så skämtar man vilt med att Kitty produceras i mängder. Läs här.


Andra bloggar om: ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Oj vad längesen jag läste din blogg, nu hade jag massa att läsa. Hursomhelst, dessa plagg med ärmar och urringad rygg kommer från American Apparel, och finns att köpa på nelly.com, men det finns även liknande (eller iaf har funnits under sommaren, jag har ett) på GinaTricot för typ 129:-.
Lycka till!