torsdag, januari 03, 2008

Jag har skrivit hundra inlägg

Oj!! Jag har lyckats knåpa ihop hundra inlägg på denna blogg. För mig känns det jättemycket och med detta inlägg så startar jag nu nästa hundrade. Hänger ni med???

Ibland önskar jag att jag skrev lite fylligare inlägg fast å andra sidan...Ibland skriver jag inlägg som är skapligt fylliga och långa dessutom. Nej jag är nog mest nöjd ändå. Det är ju mest jag som läser ändå....

Snart kommer ett inlägg om Kittybok nummer 5 i reviderad verison och ett inlägg om avknoppningsserien River Heights. Sedan kommer det att knalla på som vanligt. Jag skriver om det som dyker upp i min väg. Sådant jag hittar på nätet eller på riktigt. Sånt jag hör och sånt jag läser.

Hoppas att jag orkar fortsätta. Jag har många böcker kvar att fundera och skriva om.

Inga kommentarer: