torsdag, januari 24, 2008

Konståknings-EM 2008

Stort grattis till Adrian Schultheiss till 6 plats och stort grattis till Kristoffer Berntssons 7 plats.

Det var en underbart spännande tävling och det var så det gick rysningar när jag såg Adrian Schultheiss åka sitt fria program. Jag höll sedan tummarna så hårt jag kunde för K. Berntsson men det var inte tillräckligt. Lite missar gjorde att han landade på 7 plats.

Det bästa av allt är att deras gemensamma insats ger Sverige tre herrar i konståknings-EM 2009 i Helsingfors!

Nu ska jag försöka hitta info om vem den tredje mannen är!

Wooohoooooooo!!!

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

crazyonthis sa...

Hej! Sökte på konståknings-em 2008 och fick bl.a upp din blogg....Jag har för mig att den tredje åkaren som får en plats finns i Luleå, men jag är inte säker, men jag tyckte Roger som kommenterar konståkning, sa det när dom pratade om detta med tre platser, men något namn har jag inte:-(

Anna Eleonor sa...

Hej själv! Ja jag kollade bara genom nyligen.se först och hittade inte alls många inläggg om konståkningen men när jag tog en sväng på google så fanns det ju en hel del. Jag har lite att beta igenom. :)

Anonym sa...

Adrian går i min klass:)
Han är grym!

Anna Eleonor sa...

Hej Linda! Vad roligt att vara klasskamrat med en ambitiös och flitig människa. Det är väl inspirerande? Jag antar att du kommer att hålla tummarna när han tävlar?? :) Det ska jag göra. :)